Marketingový výzkum spokojenosti diváků Televizních novin na TV Nova – Bc. Vladěna Mašínová
Bc. Vladěna Mašínová
Diplomová práce
Marketingový výzkum spokojenosti diváků Televizních novin na TV Nova
Marketing research of TV news at the NOVA station viewers satisfaction
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce je marketingový výzkum. Tento výzkum je zaměřený na spokojenost diváku s Televizními novinami, které jsou vysílány na stanici Nova. Práce je složena z teoretické a praktické části. V teoretické části práce jsou definovány pojmy, které souvisí s marketingovým výzkumem. Jedná se o vymezení typů marketingového výzkumu a druhů otázek, které se používají. Dále jsou v této …víceAbstract:
Main topic of this thesis is a marketing research. This research is focused on the satisfaction of the viewers of the Television news, that are broadcasted on the Nova station. The thesis is composed of theoretical and practical part.In the theoretical part are defined terms, that are related to marketing research. These are the definitions of different types of marketing research and types of questions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Marketingový výzkum pro potřeby marketingové komunikace
Pavlína Horčičková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum vybraného produktu
Sabrina Pilátová
Název
Vložil
Vloženo
Práva