Kolektivní důvěra žáků 2. stupně základních škol – Bc. Kateřina Novosádová
Bc. Kateřina Novosádová
Diplomová práce
Kolektivní důvěra žáků 2. stupně základních škol
Collective Trust of Second Grade Primary Schools Pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou kolektivní důvěry žáků 2.stupně základních škol. Teoretická část je zaměřena na kolektivní důvěru, školní prostředí a specifika žáků staršího školního věku. Praktická část se orientuje na kvantitativní výzkum realizovaný dotazníkovým šetřením, jehož cílem bylo zjistit úroveň kolektivní důvěry žáků 2.stupně základních škol a ověřit souvislost mezi kolektivní důvěrou …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of collective trust of pupils of the 2nd grade of primary schools. The theoretical part is focused on collective trust, school environment and specifics of pupils of older school age. The practical part focused on the quantitative research conducted by questionnaire survey, which aimed to determine the level of collective trust of pupils of the 2nd grade of primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Novosádová, Kateřina. Kolektivní důvěra žáků 2. stupně základních škol. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Školní motivace a školní úspěšnost u dětí na 1. stupni ZŠ
Kristýna MAMULOVÁ -
Vybrané aspekty problematiky školní zralosti a připravenosti dětí na povinnou školní docházku
Jana ORLETOVÁ -
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková