Mgr. Hung Minh Nguyen

Diplomová práce

Social Media Mining: Finding Opinion Leaders in Micro-blogging

Social Media Mining: Finding Opinion Leaders in Micro-blogging
Abstract:
Online marketing on social media is getting remarkable interest from companies, organizations and even individuals. And electronic word-of-mouth (eWOM) is one of the most effective means for online marketing. In WOM marketing, there are opinion leaders who are able to influence other people’s behavior, opinions in terms of information or product adoption. Opinion leaders are educated and they actively …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2016
  • Vedoucí: PhD Bruno Rossi
  • Oponent: RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky