Social Media Mining: Finding Opinion Leaders in Micro-blogging – Mgr. Hung Minh Nguyen
Mgr. Hung Minh Nguyen
Diplomová práce
Social Media Mining: Finding Opinion Leaders in Micro-blogging
Social Media Mining: Finding Opinion Leaders in Micro-blogging
Abstract:
Online marketing on social media is getting remarkable interest from companies, organizations and even individuals. And electronic word-of-mouth (eWOM) is one of the most effective means for online marketing. In WOM marketing, there are opinion leaders who are able to influence other people’s behavior, opinions in terms of information or product adoption. Opinion leaders are educated and they actively …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fshwg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2016
- Vedoucí: PhD Bruno Rossi
- Oponent: RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace (angl.)
Práce na příbuzné téma
-
Data mining na fiskálních datech
Viet Long Tran -
Rola e-WOM v procese nákupného rozhodovania
Zuzana Kucharovicová -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Monika Dobiášová -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
Daniela Chudá -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
Daniela Chudá -
Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.
Aneta Dúbková -
Vliv WoM na nákupní chování
Aneta Řehánková -
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
Mariana Pascual