Bc. Sívková Sívková

Master's thesis

Budování značky Ollies

Brand building Ollies
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na budování značky Ollies. První kapitola se zaměřuje na literární rešerši o procesu budování značky od vize a mise firmy. Ve druhé kapitole studentka popíše a charakterizuje společnost Ollies, kdy pozornost bude věnována analýze její současné strategie v rámci vnímání značky. Další kapitola obsahuje výzkumné otázky, hypotézy a výstupy z marketingového průzkumu pomocí dotazníkového …viac
Abstract:
The diploma thesis is focused on building Ollies brands. The first chapter focuses on a literature search on the process of building a brand from the company's vision and mission. In the second chapter, the student describes and characterizes the company Ollies, where attention will be paid to the analysis of its current strategy in the perception of the brand. The next chapter contains research questions …viac
 

Kľúčové slová

budování značky značka mise vize
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/tw15x/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedúci: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management