Bc. Tereza Stanovská

Diplomová práce

Projekt personálního marketingu softwarové firmy

Project of Personal Marketing in Software Company
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na personální marketing softwarové firmy. Teoretická část se zabývá literární rešerší týkající se především pojmů z personálního marketingu a specifik IT sektoru. V rámci řešení praktické části je využita PEST a SWOT analýza. Za účelem výzkumu bylo využito kvantitativní metody sběru dat pomocí dotazníkového šetření a byly stanoveny výzkumné otázky. Na základě získaných …více
Abstract:
This thesis is focused on personnel marketing of a software company. The theoretical part deals with a literature search concerning mainly concepts from personnel marketing and the specifics of the IT sector. Within the solution of the practical part I used PEST and SWOT analysis. For the purpose of the research were used a quantitative method of data collection using a questionnaire survey and there …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stanovská, Tereza. Projekt personálního marketingu softwarové firmy. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management