Možnost využití konceptu Snoezelen v běžné mateřské škole – Bc. Hana Konečná
Bc. Hana Konečná
Bakalářská práce
Možnost využití konceptu Snoezelen v běžné mateřské škole
The possibility of using the Snoezelen concept in a regular kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možností využití konceptu Snoezelen v běžné mateřské škole s ohledem na edukaci dětí se speciálnímu vzdělávacími potřebami. Dělí se na část teoretickou a výzkumnou. Část teoretická obsahuje dvě kapitoly, zabývající se vymezením potřebné terminologie, charakteristikou dítěte předškolního věku, dítěte se syndromem ADD/ADHD, dále se zaobírá předškolním vzděláváním. V druhé kapitole …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with a possibility of using the concept of Snoezelen in the regular kindergarten with regard to children with special educational needs. The thesis is divided into the theoretical part and practical part. The theoretical part contains of two chapters which deal with the terminology, and preschool child´s characteristic as well as the characteristic of a child with ADHD /ADD …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/utgxi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching vocabulary to young learners of English as a second language with regard to dyslexia and attention deficit disorder characteristics
Pavla Břeňová -
Specifika využití konceptu Snoezelen v intervenci dětí ve výchovném ústavu
Lucie Kotalová -
Syndrom ADHD a ADD u dětí předškolního věku
Michaela Drahoňovská