Nákupní zvyklosti obyvatel vnitřního Brna – Mgr. Bc. Marie Wiesnerová
Mgr. Bc. Marie Wiesnerová
Bachelor's thesis
Nákupní zvyklosti obyvatel vnitřního Brna
Shopping habits of inhabitatnts of inner Brno city
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Nákupní zvyklosti obyvatel vnitřního Brna“ je objasnění problematiky nákupních zvyklostí obyvatel Brna v prostředí maloobchodu a sluţeb. V první části se zabývám vymezením základních pojmů, členěním a metodami výběru středisek maloobchodu a vymezením sfér vlivu středisek. V druhé části stručně charakterizuji vývoj maloobchodu od meziválečného období aţ po současnost. Třetí …moreAbstract:
The subject of the thesis "Shopping habits of inhabitatnts of inner Brno city" is to clarify the issue of shopping habits of people of Brno in the retail and services. The first part deals with the definition of basic concepts, classification and methods of collecting centers and retail centers defining spheres of influence. The second part briefly describes the evolution of retailing from the interwar …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nvb2p/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2011
- Supervisor: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Theses on a related topic
-
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného podniku
Sabina Bartošová -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra
Markéta BLAŽKOVÁ -
Nákupní zvyklosti hotelových hostů v České republice
Jitka Štrossová -
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Hodnocení B2C marketingové komunikace obchodního centra
Adam Šafránek -
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
Michaela HOLEČKOVÁ -
Společenská odpovědnost jako motiv nákupního chování zákazníků obchodního centra
Lucie Směšná