Uvádějící učitel na střední odborné škole jako nástroj adaptace začínajícího učitele – Bc. Jiří JURDA
Bc. Jiří JURDA
Diplomová práce
Uvádějící učitel na střední odborné škole jako nástroj adaptace začínajícího učitele
The mentor teacher in vocational secondary school as an istrument for the adaptation of the beginning teachers
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na uvádějící učitele na střední odborné škole jako nástroje adaptace začínajícího učitele. V teoretické části se zabývá vymezením oblastí jako je učitelská profese v kontextu středního školství, začínající učitel a jeho adaptace na školní prostředí a vlastní proces uvádění začínajícího učitele. Cílem praktické části je prostřednictvím dotazníkového průzkumu realizovaném …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on mentor teachers at secondary school as a tool for the adaptation of beginning teachers. The theoretical part of the thesis addresses defining areas such as the teaching profession in the context of secondary education, beginning teachers and their adaptation to the school environment and the actual process of introducing beginning teachers. The aim of the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. et Mgr. Petra Potměšilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JURDA, Jiří. Uvádějící učitel na střední odborné škole jako nástroj adaptace začínajícího učitele. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika - specializace Projektování a management
Práce na příbuzné téma
-
Začínající učitel na vybrané běžné základní škole pohledem hlavního aktéra
Monika Zahrádková -
Začínající učitel a problematika kázně na základní škole
Monika ŠKRABALOVÁ -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek -
Kariérní volba spojená s volbou střední školy a následná adaptace žáků na střední škole v době přeplněných kapacit středních škol
Anna Stratilová -
Začínající učitel střední odborné školy z pohledu zkušených učitelů.
Lucie ANDÓDY -
Střední škola podporující zdraví
Michaela Freibergová -
Adaptace konvenčních a moderních neinvazivních metod pro analýzu stárnoucí kožní bariéry" Adaptace konvenčních a moderních neinvazivních metod pro analýzu stárnoucí kožní bariéry" Adaptace konvenčních a moderních neinvazivních metod pro analýzu stárnoucí kožní bariéry
Marek Svoboda
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
11. 4. 2024