Efektivnost prodeje a marketingu firmy vyrábějící zdravotnické přístroje – Bc. Nodirbek Rahmonov
Bc. Nodirbek Rahmonov
Bakalářská práce
Efektivnost prodeje a marketingu firmy vyrábějící zdravotnické přístroje
Sales and Marketing Efficiency of a FMCG Company
Anotace:
Tato práce si vytkla jako své hlavní téma analýzu efektivnosti marketingu firmy BTL a.s. vyrábějící zdravotnické přístroje. Trh zdravotnických přístrojů, konkrétně trh s přístroji zaměřenými na léčbu rázovou vlnou, zažívá v posledních letech v českých podmínkách obrovský boom. Nenasycený postkomunistický trh, nové prodejní směry, rozvíjející se globalizace, sjednocování Evropy a v souvislosti s tím …víceAbstract:
The main aim of this work is the effectiveness analysis of the BTL a.s., the firm which produces medical devices. The market of medical devices, especially market of devices which use shock wave therapy (SWT), is experiencing huge boom in Czech Republic in recent years. Unsaturated post-communist market, new sales trends, emerging globalization and European unification in the context of strengthening …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/opeht/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Specifika tržního prostředí rally sportu a marketingová a prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5
Kateřina Kepková -
Aplikace jako marketingový a prodejní nástroj
Veronika Klímová -
Digitalization and its impact on business processes: a case study of skybridge's salesforce implementation
Zhanat Kanatbekov -
Faktory synergického potenciálu marketingových a prodejních funkcí
Daniela Kolouchová -
Podnikatelský plán na zřízení a rozvoj firmy pro rozvoj finanční a ekonomické gramotnosti obyvatel
Renata Škramlíková -
Prodejní a marketingová strategie společnosti DYNTAR spol. s.r.o.
Lucie Němcová -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová