Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z – Gabriela Kolářová
Gabriela Kolářová
Bakalářská práce
Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z
Influence of Marketing Tools on Generation Z's Choice of College
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je generace Z a její rozhodování o volbě vysoké školy a vliv marketingové komunikace na tento proces. Teoretická část přestavuje generaci Z, okrajově ostatní generace a rozdíly mezi nimi, dále základní marketingové pojmy a marketingovou komunikaci a její součásti. Také je zde popsán rozhodovací proces a současná situace na vy-sokých školách, co se týče počtu studentů a kapacit …víceAbstract:
The subject of the bachelor theses is generation Z and its decision making about choice of the university and influence of marketing communication on this process. The theoretical part introduces generation Z, it makes little mention about other generations and differences be-tween them and basic marketing terms and marketing communication and its parts. There is described the decision-making process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLÁŘOVÁ, Gabriela. \textit{Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/legobw/.
Jak správně citovat práci
Kolářová, Gabriela. Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Ondřej Kounovský -
Marketingová komunikace prostřednictvím Twitteru – projekt
Duy Hoang -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Šárka Opekarová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Veronika Kubešová -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović