Gabriela Kolářová

Bakalářská práce

Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z

Influence of Marketing Tools on Generation Z's Choice of College
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je generace Z a její rozhodování o volbě vysoké školy a vliv marketingové komunikace na tento proces. Teoretická část přestavuje generaci Z, okrajově ostatní generace a rozdíly mezi nimi, dále základní marketingové pojmy a marketingovou komunikaci a její součásti. Také je zde popsán rozhodovací proces a současná situace na vy-sokých školách, co se týče počtu studentů a kapacit …více
Abstract:
The subject of the bachelor theses is generation Z and its decision making about choice of the university and influence of marketing communication on this process. The theoretical part introduces generation Z, it makes little mention about other generations and differences be-tween them and basic marketing terms and marketing communication and its parts. There is described the decision-making process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kolářová, Gabriela. Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe