Sociální síť LiknedIn jako prostor pro učení – Bc. Klára Bartošíková
Bc. Klára Bartošíková
Master's thesis
Sociální síť LiknedIn jako prostor pro učení
Social Network Linkedin as a Space for Learning
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl zjistit, jak odborníci z HR využívají LinkedIn ke svému učení. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. V teoretické části práce nejprve popisuji charakteristiky 21. století a jejich vliv na oblast vzdělávání. Situace ve společnosti se promítá také do oblasti vzdělávání, dnes tedy hovoříme o konceptu workplace learning. Toto učení pak probíhá na 3 úrovních …moreAbstract:
This Master thesis puts an emphasis on using LindkedIn by HR experts for learning. The thesis is divided into two parts, the theoretical and the empirical one. Characteristics of the 21st century and their influence on a field of education are described in the theoretical part. The situation in current society is also reflected in the field of education, which is considered to be a concept of workplace …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/i7rgp/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2017
- Supervisor: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Education / Andragogy
Theses on a related topic
-
Communities of practice mezi absolventy oboru Informační studia a knihovnictví v Praze a oboru Informační a znalostní management ve Valašském Meziříčí: průzkum možností uplatnění
Jana Kratochvílová -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych -
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva -
Uživatelé sociální sítě Facebook - motivace a praxe počítačově mediovaného sociálního jednání
Aneta Houdková -
Teorie a praxe pedagogických aspektů camphillské komunity
Šárka KLÍMOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová