Sociální síť LiknedIn jako prostor pro učení – Bc. Klára Bartošíková
Bc. Klára Bartošíková
Diplomová práce
Sociální síť LiknedIn jako prostor pro učení
Social Network Linkedin as a Space for Learning
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl zjistit, jak odborníci z HR využívají LinkedIn ke svému učení. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. V teoretické části práce nejprve popisuji charakteristiky 21. století a jejich vliv na oblast vzdělávání. Situace ve společnosti se promítá také do oblasti vzdělávání, dnes tedy hovoříme o konceptu workplace learning. Toto učení pak probíhá na 3 úrovních …víceAbstract:
This Master thesis puts an emphasis on using LindkedIn by HR experts for learning. The thesis is divided into two parts, the theoretical and the empirical one. Characteristics of the 21st century and their influence on a field of education are described in the theoretical part. The situation in current society is also reflected in the field of education, which is considered to be a concept of workplace …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i7rgp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Communities of practice mezi absolventy oboru Informační studia a knihovnictví v Praze a oboru Informační a znalostní management ve Valašském Meziříčí: průzkum možností uplatnění
Jana Kratochvílová -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych -
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva -
Uživatelé sociální sítě Facebook - motivace a praxe počítačově mediovaného sociálního jednání
Aneta Houdková -
Teorie a praxe pedagogických aspektů camphillské komunity
Šárka KLÍMOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková