Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků – Bc. Jakub Židlický
Bc. Jakub Židlický
Bachelor's thesis
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Methods for surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations
Abstract:
Bakalářská práce „Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků“ je koncipována do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů, které vyplývají z názvu práce, tedy: spokojenost zákazníků, potřeby zákazníků, požadavky zákazníků, očekávání zákazníků, průzkum spokojenosti a jeho metody měření a marketingový …moreAbstract:
Bachelor thesis “Methods of surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations” is divided into two part: theoretical and practical. The theoretical part focuses on fundamental concepts that derive from the name of work, namely: customer satisfaction, customer needs, customer requirements and customer expectations, satisfaction survey and measurement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qfpuy/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2013
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽIDLICKÝ, Jakub. \textit{Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/lemw4e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina