Bc. Jakub Židlický

Bachelor's thesis

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků

Methods for surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations
Abstract:
Bakalářská práce „Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků“ je koncipována do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů, které vyplývají z názvu práce, tedy: spokojenost zákazníků, potřeby zákazníků, požadavky zákazníků, očekávání zákazníků, průzkum spokojenosti a jeho metody měření a marketingový …more
Abstract:
Bachelor thesis “Methods of surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations” is divided into two part: theoretical and practical. The theoretical part focuses on fundamental concepts that derive from the name of work, namely: customer satisfaction, customer needs, customer requirements and customer expectations, satisfaction survey and measurement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2013
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní