Veronika Rejčová
Bachelor's thesis
Marketing v neziskovém sektoru
Marketing of non-profit sector
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing v neziskovém sektoru, zejména na specifické nástroje marketingové komunikace užívané v této oblasti. Hlavním cílem práce je analýza marketingových nástrojů ve vybrané neziskové organizaci a následné navržení optimálních změn a inovací. Práce je rozdělena na část teoretickou a část s případovou studií.Abstract:
This bachelor thesis focuses on marketing in the non-profit sector, especially on specific marketing communication tools used in this field. The main aim of the work is to analyze marketing tools in a selected non-profit organization and to suggest optimal changes and innovations. The paper is divided into the theoretical part and the case study part.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ydfbw/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Činnost obecně prospěšných neziskových organizací a jejich marketing
Jana Domináková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova