Martin Lepař

Diplomová práce

Tvorba konceptu category managementu

Creating the Concept of Category Management
Anotace:
Cílem této práce je stanovit postup tvorby konceptu v category managementu a aplikovat jej na příkladu již existujícího sortimentního konceptu ve vybrané maloobchodní společnosti. V teoretické části práce jsou popsány základní východiska category managementu, merchandisingu a dalších souvisejících disciplín a jejich vliv na tvorbu konceptů. Praktická část zahrnuje podrobný popis tvorby konceptu, realizovaného …více
Abstract:
The goal of this thesis is to define proces of creating the concept of category management and to apply the proces via existing assortment concept of certain retail company. The theoretical part covers basics of category management, merchandising and other related disciplines and its influence to creating concepts. Practical part includes detailed description of creating the concept, realized by retail …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2013
  • Vedoucí: Marie Hesková
  • Oponent: Michal Čapek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35854

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management