Tvorba konceptu category managementu – Martin Lepař
Martin Lepař
Diplomová práce
Tvorba konceptu category managementu
Creating the Concept of Category Management
Anotace:
Cílem této práce je stanovit postup tvorby konceptu v category managementu a aplikovat jej na příkladu již existujícího sortimentního konceptu ve vybrané maloobchodní společnosti. V teoretické části práce jsou popsány základní východiska category managementu, merchandisingu a dalších souvisejících disciplín a jejich vliv na tvorbu konceptů. Praktická část zahrnuje podrobný popis tvorby konceptu, realizovaného …víceAbstract:
The goal of this thesis is to define proces of creating the concept of category management and to apply the proces via existing assortment concept of certain retail company. The theoretical part covers basics of category management, merchandising and other related disciplines and its influence to creating concepts. Practical part includes detailed description of creating the concept, realized by retail …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35854
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2013
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Michal Čapek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35854
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití rozhodovacích stromů v cílené reklamě
Michal Freyvald -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Space management v oblasti správy budov
Martin Pustějovský