Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele – Viktoriia Sugoniako
Viktoriia Sugoniako
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele
Characteristics Affecting Consumer Behavior
Abstract:
Cílem bakalářské práce je identifikace faktorů ovlivňujících kupní chováníspotřebitele. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část jezpracována na základě odborné literatury. Obsahuje několik kapitol, které se zabývajípodstatou kupního chování, zahrnují etapy kupního rozhodovacího procesu, modelyspotřebitelského chování a kupní role, faktory ovlivňující spotřebitelské …moreAbstract:
The aim of this thesis is identification of factors affecting purchasing behavior ofconsumers. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoreticalpart is processed on the basis of professional literature. Contains several chapters that dealwith the essence of buying behavior, include the stage of buying decision-making process,models of consumer behavior and purchasing roles …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
- Reader: Pavel Pánek, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SUGONIAKO, Viktoriia. \textit{Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/lfqbdo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Factors Influencing Impulse Buying in Retail Stores
Nino Giorgadze -
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal -
Consumer Buying Behaviour
Tanvi Raval -
Buying Behavior of Indian Consumers
Sanjaye Prassad Gopalswamy Dhanalakshmi -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights