David Kuboš

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu fitness center

Marketing Mix Analysis of Fitness Centres
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu fitness center ve městě Ostrava. Fitcentra byla porovnávána na základě teoretických východisek a metodiky fiktivního zákazníka – Mystery shoppingu. Práce se skládá ze dvou částí a to části teoretické a praktické. V teoretické části je podrobně rozebrán marketingový mix služeb a jeho dílčí aspekty. Následuje popis metodiky práce a obsah …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on analysis of marketing mix of fitness centres in city of Ostrava. Fitcentres were compared on facts based on theoretical basis and methodics of fictive customer – Mystery shopping. Thesis consists of two parts – theoretical and practical. In theoretical part is services marketing mix with its aspects explained in detail. This is followed by description of methodics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: Tereza Navrátilová
  • Oponent: Miluše Hluchníková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod