Analýza marketingového mixu fitness center – David Kuboš
David Kuboš
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu fitness center
Marketing Mix Analysis of Fitness Centres
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu fitness center ve městě Ostrava. Fitcentra byla porovnávána na základě teoretických východisek a metodiky fiktivního zákazníka – Mystery shoppingu. Práce se skládá ze dvou částí a to části teoretické a praktické. V teoretické části je podrobně rozebrán marketingový mix služeb a jeho dílčí aspekty. Následuje popis metodiky práce a obsah …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on analysis of marketing mix of fitness centres in city of Ostrava. Fitcentres were compared on facts based on theoretical basis and methodics of fictive customer – Mystery shopping. Thesis consists of two parts – theoretical and practical. In theoretical part is services marketing mix with its aspects explained in detail. This is followed by description of methodics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/97337
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Tereza Navrátilová
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Mystery Shopping jako nástroj zlepšení zákaznických služeb
Pamela Čáslavová -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery Shopping - comparison of case studies
Stanislav Balvas