Adam Lahvička

Bakalářská práce

Riadenie nákladov vo vybranom podniku

Řízení nákladů ve vybraném podniku
Anotace:
Cílem bakalářské práce je optimalizace nákladů ve vybraném podniku na základě výstupů z jednotlivých analýz. Práce je rozdělena na 3 části. První část obsahuje teoretické znalosti potřebné k plnohodnotnému vypracování části praktické. Praktická část obsahuje představení podniku, základní ekonomické ukazatele, druhové třídění nákladů, výpočet bodu zvratu a vybrané ukazatele finanční analýzy. Třetí část …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to optimize the costs in the selected company based on the outputs of the individual analyses. The thesis is divided into 3 parts. The first part contains the theoretical knowledge necessary to fully develop the practical part. The practical part contains the introduction of the company, basic economic indicators, generic cost classification, calculation of the break …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je optimalizácia nákladov vo vybranom podniku na základe výstupov z jednotlivých analýz. Práce je rozdelená na 3 časti. Prvá časť obsahuje teoretické znalosti potrebné k plnohodnotnému vypracovaniu časti praktickej. Praktická časť obsahuje predstavenie podniku, základné ekonomické ukazovatele, druhové triedenie nákladov, výpočet bodu zvratu a vybrané ukazovatele finančnej analýzy …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
  • Vedoucí: Ing. Bc. Marcela Basovníková, Ph.D.
  • Oponent: Marie Poláchová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod