Bc. Irina Ryabtseva

Bachelor's thesis

Úloha marketingového výzkumu v podniku

The Role of Marketing Research in a SME
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřeným na získání konkrétních informací, které identifikují nové obchodní příležitosti restaurace La Casa Argentina. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se popisují historické aspekty marketingového výzkumu, jeho hlavní cíle a principy, z čeho se skládá proces provedení marketingového výzkumu a pomocí kterých metod …more
Abstract:
This bachelor thesis engages in the issue of marketing research aimed at obtaining specific information to identify new trade opportunities of La Casa Argentina restaurant. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes the historical aspects of marketing research, its main objectives and principles, what includes the process of marketing research and the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 9. 2016
  • Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ingrid Matoušková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS