Úloha marketingového výzkumu v podniku – Bc. Irina Ryabtseva
Bc. Irina Ryabtseva
Bakalářská práce
Úloha marketingového výzkumu v podniku
The Role of Marketing Research in a SME
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřeným na získání konkrétních informací, které identifikují nové obchodní příležitosti restaurace La Casa Argentina. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se popisují historické aspekty marketingového výzkumu, jeho hlavní cíle a principy, z čeho se skládá proces provedení marketingového výzkumu a pomocí kterých metod …víceAbstract:
This bachelor thesis engages in the issue of marketing research aimed at obtaining specific information to identify new trade opportunities of La Casa Argentina restaurant. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes the historical aspects of marketing research, its main objectives and principles, what includes the process of marketing research and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xqbl6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2016
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ingrid Matoušková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání
Práce na příbuzné téma
-
DB Schenker Rail customer tailored logistic solutions in relation to the rail freight market between Europe and Asia
Jan Rajnoch -
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Dominique Ellen Michaela Futterer -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková