Bc. Irina Ryabtseva

Bakalářská práce

Úloha marketingového výzkumu v podniku

The Role of Marketing Research in a SME
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřeným na získání konkrétních informací, které identifikují nové obchodní příležitosti restaurace La Casa Argentina. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se popisují historické aspekty marketingového výzkumu, jeho hlavní cíle a principy, z čeho se skládá proces provedení marketingového výzkumu a pomocí kterých metod …více
Abstract:
This bachelor thesis engages in the issue of marketing research aimed at obtaining specific information to identify new trade opportunities of La Casa Argentina restaurant. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes the historical aspects of marketing research, its main objectives and principles, what includes the process of marketing research and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ingrid Matoušková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání