Maria Datskova

Bachelor's thesis

Etické aspekty v marketingové komunikaci

Ethical Aspects in Marketing Communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá etickým chováním společnosti Hyundai při jejich marketingové komunikaci. Práce je rozdělena na dvě části. V první části popisuje pojmy spojené s marketingem, reklamou, etikou a orgány kontroly čerpané z literárních zdrojů. V části druhé se zaměřuje na konkrétní příklady neetického chování značky Hyundai v průběhu několika let, které jsou čerpané hlavně z ohlasů médií a případů …more
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the ethical behaviour of Hyundai in their marketing communication. The thesis is divided into two parts. The first part describes the concepts associated with marketing, advertising, ethics and control authorities, drawn from relevant literature. In its second part, this project focuses on concrete examples of Hyundai's unethical behaviour over the course of several …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní