Maria Datskova
Bachelor's thesis
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Ethical Aspects in Marketing Communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá etickým chováním společnosti Hyundai při jejich marketingové komunikaci. Práce je rozdělena na dvě části. V první části popisuje pojmy spojené s marketingem, reklamou, etikou a orgány kontroly čerpané z literárních zdrojů. V části druhé se zaměřuje na konkrétní příklady neetického chování značky Hyundai v průběhu několika let, které jsou čerpané hlavně z ohlasů médií a případů …moreAbstract:
This bachelor’s thesis deals with the ethical behaviour of Hyundai in their marketing communication. The thesis is divided into two parts. The first part describes the concepts associated with marketing, advertising, ethics and control authorities, drawn from relevant literature. In its second part, this project focuses on concrete examples of Hyundai's unethical behaviour over the course of several …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h67yh/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková