Etické aspekty v marketingové komunikaci – Maria Datskova
Maria Datskova
Bakalářská práce
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Ethical Aspects in Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá etickým chováním společnosti Hyundai při jejich marketingové komunikaci. Práce je rozdělena na dvě části. V první části popisuje pojmy spojené s marketingem, reklamou, etikou a orgány kontroly čerpané z literárních zdrojů. V části druhé se zaměřuje na konkrétní příklady neetického chování značky Hyundai v průběhu několika let, které jsou čerpané hlavně z ohlasů médií a případů …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with the ethical behaviour of Hyundai in their marketing communication. The thesis is divided into two parts. The first part describes the concepts associated with marketing, advertising, ethics and control authorities, drawn from relevant literature. In its second part, this project focuses on concrete examples of Hyundai's unethical behaviour over the course of several …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h67yh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková