Bc. Eva Tilšerová

Master's thesis

Úloha sociálních sítí v marketingové komunikaci

The Role of social networks in marketing communication
Abstract:
Tématem této diplomové práce je využití sociálních sítí v marketingové komunikaci. Autorka se konkrétně zabývá využitím geolokační služby Foursquare, mobilní aplikace, která funguje na principech sdílení uživatelovi polohy. Cílem práce je identifikace a vytvoření souboru zásad, které je nutné vzít v úvahu při tvorbě komunikační strategie s využitím služby Foursquare. K identifikaci klíčových faktorů …more
Abstract:
The topic of this thesis is the use of social networks in marketing communications. The author specifically addresses the use of geolocation service Foursquare, a mobile application that works on the principle of sharing the user's position. The aim is to identify and create a set of rules that should be taken into account when developing a communication strategy using the service Foursquare. To identify …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní