Úloha sociálních sítí v marketingové komunikaci – Bc. Eva Tilšerová
Bc. Eva Tilšerová
Master's thesis
Úloha sociálních sítí v marketingové komunikaci
The Role of social networks in marketing communication
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je využití sociálních sítí v marketingové komunikaci. Autorka se konkrétně zabývá využitím geolokační služby Foursquare, mobilní aplikace, která funguje na principech sdílení uživatelovi polohy. Cílem práce je identifikace a vytvoření souboru zásad, které je nutné vzít v úvahu při tvorbě komunikační strategie s využitím služby Foursquare. K identifikaci klíčových faktorů …viacAbstract:
The topic of this thesis is the use of social networks in marketing communications. The author specifically addresses the use of geolocation service Foursquare, a mobile application that works on the principle of sharing the user's position. The aim is to identify and create a set of rules that should be taken into account when developing a communication strategy using the service Foursquare. To identify …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zr9wh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz