Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci – Bc. Alena Palkosková
Bc. Alena Palkosková
Master's thesis
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Product placement - legislation and its place in marketing communications
Abstract:
Diplomová práce na téma „Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci“ se zabývá detailním zkoumáním tématu product placement. Obsahem teoretické části diplomové práce je vysvětlení termínu product placement, popis jeho historického vývoje, tuzemská i zahraniční legislativní úprava a aktuální trendy spojené s využitím tohoto nástroje marketingové komunikace. Praktická část …moreAbstract:
The Diploma thesis on "Product placement - legislation and its place in marketing communications" deals with a detailed exploration of product placement. The theoretical part of the thesis includes an explanation of product placement, a description of its historical development, domestic and international legislative frameworks and current trends of using of product placement. The practical part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/me2ns/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2014
- Supervisor: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Reader: JUDr. Dušan Hebort, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Tereza Veldová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Yuliya Laas -
Product Placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Robert Novotný -
Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci
Kateřina Pěničková -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová