Error Correction Strategies for In-Class Speaking Activities – Bc. Karolína Němečková
Bc. Karolína Němečková
Bakalářská práce
Error Correction Strategies for In-Class Speaking Activities
Error Correction Strategies for In-Class Speaking Activities
Anotace:
Tato práce se zabývá použitím korektivní zpětné vazby českými středoškolskými učiteli při aktivitách zaměřených na mluvený projev. Cílem této práce je odpovědět na otázku, jak se čeští učitelé staví k opravování chyb, jaké strategie používají a na základě čeho se pro ně rozhodují. Teoretická část práce se zabývá specifiky mluveného projevu, předkládá čtenáři přehled nejvlivnějších teorií o osvojování …víceAbstract:
This thesis focuses on the use of error correction by Czech high school teachers during in-class speaking activities. The thesis attempts to answer the question of how Czech teachers approach error correction, what strategies they use and what the reasoning behind the choice of these strategies is. The theoretical part deals with the specifics of spoken language, provides the reader with an overview …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yi0rc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2020
- Vedoucí: PhDr. Simona Kalová
- Oponent: Mgr. Michal Mikeš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Error Correction in Spoken Language: Teachers’ Attitudes and Practice
Anna Maryšková -
Extramural English Exposure: Implications for Teaching and Learning EFL in Czech Upper Secondary Education
Barbora Vieweghová -
The Use of Shadowing in the Context of Czech Upper Secondary ELT
Annamária Zemanová -
Error Correction: Qualified and Non-qualified Native English Speaking Teachers and Students’ Perceptions
Silvie Vinklerová -
Error Correction in Spoken Language: Teachers’ Attitudes and Practice
Anna Maryšková