VLIV ÚROVNĚ ZRAKOVÉ A SLUCHOVÉ PERCEPCE NA KVALITU POČÁTEČNÍ GRAMOTNOSTI – Monika POLIDAROVÁ
Monika POLIDAROVÁ
Diplomová práce
VLIV ÚROVNĚ ZRAKOVÉ A SLUCHOVÉ PERCEPCE NA KVALITU POČÁTEČNÍ GRAMOTNOSTI
INFLUENCE OF LEVEL OF VISUAL AND AUDITORY PERCEPTION UPON QUALITY ELEMENTARY LITERACY
Anotace:
Diplomová práce pojednává o vztahu mezi úrovní zrakové a sluchové percepce na počátku školní docházky, s úrovní čtení ve druhém ročníku ZŠ. Dělí se na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z vývojové psychologie, konkrétně oblasti školního věku. Zabývám se zde také školní zralostí a připraveností budoucího žáka 1. ročníku. Dále shrnuje metody ve výuce elementárního …víceAbstract:
This thesis deals the relationship between the level of visual and auditory perception at the beginning of school with reading levels in the second year of primary school. It is divided into theoretical and practical. In the theoretical section summarizes the findings from developmental psychology, specifically the field of school age. Here I deal with the maturity and school readiness of future pupils …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jarmila Wagnerová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLIDAROVÁ, Monika. VLIV ÚROVNĚ ZRAKOVÉ A SLUCHOVÉ PERCEPCE NA KVALITU POČÁTEČNÍ GRAMOTNOSTI. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Školní zralost a školní připravenost dětí ke vstupu do ZŠ
Veronika ŠMEHLÍKOVÁ -
Školní zralost a připravenost dětí v kontextu odkladů školní docházky
Adriana BEJBLOVÁ -
Školní zralost a připravenost
Veronika Bartůňková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní zralost a připravenost
Martina Šenková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní připravenost vlivem edukativně stimulačních skupin
Michaela Pernicová -
Školní zralost a školní připravenost dětí ke vstupu do ZŠ
Táňa PISKLÁKOVÁ -
Školní zralost a školní připravenost dětí předškolního věku v mateřské škole a v lesní mateřské škole
Eva VEŘMIŘOVSKÁ -
Školní připravenost dětí v oblasti komunikačních kompetencí
Denisa JANKŮ