Značky původu a kvality pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji – Bc. Andrea Herejková
Bc. Andrea Herejková
Master's thesis
Značky původu a kvality pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji
Brand of Origin and Quality in Pilsen Region by Customer´s Perspective
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje nákupnímu chování spotřebitelů v Plzeňském kraji s ohledem na vybrané značky původu a kvality (Regionální potravina, BIO, Klasa a Český výrobek). Jejím cílem je zhodnotit chování spotřebitelů vzhledem k těmto vybraným značkám a následně navrhnout koordinátorům těchto značek konkrétní doporučení možných změn.Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části jsou …moreAbstract:
This master thesis investigates the impact of selected origin and quality appellations (Regionální potravina, BIO, Klasa, and Český výrobek) on the purchasing behavior of consumers in the Pilsen Region of the Czech Republic. The aim is to assess consumer attitudes towards these appellations and provide specific suggestions for improvement to the appellations’ guarantors.The thesis consists of a theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEREJKOVÁ, Andrea. \textit{Značky původu a~kvality pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/lh1vnb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Regionální potravina z pohledu spotřebitele v Plzeňském kraji
Lucie BÁRTOVÁ -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
Tomáš Sadílek -
Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů
Alžběta Blahová -
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
Leia Rohachova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights