Bc. Nela Bartošová

Master's thesis

Podpora prodeje a analýza věrnostního programu na čerpací stanici Fill in station

Sales promotion and analysis of loyalty program of gas station Fill in Station
Abstract:
Práce se zabývá podporou prodeje a věrnostními programy v obecném měřítku. Následně se zaměřuje na podrobné zpracování věrnostního programu především z pohledu realizátora, nikoli zadavatele. Cílem této práce je navržení efektivního věrnostního programu pro čerpací stanici Fill in station, která má po České Republice přibližně 298 poboček a porovnání výsledného věrnostního programu s konkurencí.
Abstract:
Thesis is focused on sales promotion and loyalty programs in global scale. Furthermore it shows, how to create loyalty program from advertising agency´s view. The aim of thesis is propose effective loyalty program for petrol station called Fill in station, which has over 298 branches through Czech Republic and compare realized loyalty program with competitors.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní