Podpora prodeje a analýza věrnostního programu na čerpací stanici Fill in station – Bc. Nela Bartošová
Bc. Nela Bartošová
Master's thesis
Podpora prodeje a analýza věrnostního programu na čerpací stanici Fill in station
Sales promotion and analysis of loyalty program of gas station Fill in Station
Abstract:
Práce se zabývá podporou prodeje a věrnostními programy v obecném měřítku. Následně se zaměřuje na podrobné zpracování věrnostního programu především z pohledu realizátora, nikoli zadavatele. Cílem této práce je navržení efektivního věrnostního programu pro čerpací stanici Fill in station, která má po České Republice přibližně 298 poboček a porovnání výsledného věrnostního programu s konkurencí.Abstract:
Thesis is focused on sales promotion and loyalty programs in global scale. Furthermore it shows, how to create loyalty program from advertising agency´s view. The aim of thesis is propose effective loyalty program for petrol station called Fill in station, which has over 298 branches through Czech Republic and compare realized loyalty program with competitors.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b8f7p/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTOŠOVÁ, Nela. \textit{Podpora prodeje a analýza věrnostního programu na čerpací stanici Fill in station}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/lha8dy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Inovace nástrojů podpory prodeje v marketingové komunikaci
Tereza Kučerová -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Stanislav Zámečník -
Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii
Jan Tomáš Zahálka -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Šárka Bártlová