Podpora prodeje a analýza věrnostního programu na čerpací stanici Fill in station – Bc. Nela Bartošová
Bc. Nela Bartošová
Diplomová práce
Podpora prodeje a analýza věrnostního programu na čerpací stanici Fill in station
Sales promotion and analysis of loyalty program of gas station Fill in Station
Anotace:
Práce se zabývá podporou prodeje a věrnostními programy v obecném měřítku. Následně se zaměřuje na podrobné zpracování věrnostního programu především z pohledu realizátora, nikoli zadavatele. Cílem této práce je navržení efektivního věrnostního programu pro čerpací stanici Fill in station, která má po České Republice přibližně 298 poboček a porovnání výsledného věrnostního programu s konkurencí.Abstract:
Thesis is focused on sales promotion and loyalty programs in global scale. Furthermore it shows, how to create loyalty program from advertising agency´s view. The aim of thesis is propose effective loyalty program for petrol station called Fill in station, which has over 298 branches through Czech Republic and compare realized loyalty program with competitors.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b8f7p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Inovace nástrojů podpory prodeje v marketingové komunikaci
Tereza Kučerová -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Stanislav Zámečník -
Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii
Jan Tomáš Zahálka -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Šárka Bártlová