Blended Learning Activities to Meet Individual Learning Needs – Bc. Iveta Pekařová, DiS.
Bc. Iveta Pekařová, DiS.
Bachelor's thesis
Blended Learning Activities to Meet Individual Learning Needs
Blended Learning Activities to Meet Individual Learning Needs
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem jednotlivých online aktivit a individuálních lekcí v tzv. blended learningu tak, aby došlo k naplnění individuálních potřeb dospělého studenta. V praktické části jsou popsána specifika dospělého studenta spolu s rysy, výhodami a nevýhodami individuálních lekcí a online výuky. Následující kapitola se týká blended learningu a jeho nástrojů. Práce dale představuje …moreAbstract:
This thesis deals with the design of blended learning activities that consists of e-learning and one-to-one lessons in order to meet individual learning needs of adult learners. In the theoretical part of the thesis the characteristics of adult learners are described and the features, advantages and disadvantages of one-to-one lessons and e-learning are presented. The following chapter refers to blended …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/id54i/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2014
- Supervisor: B.A. Aaron Marc Collier
- Reader: PhDr. Tamara Váňová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Theses on a related topic
-
Integrace výuky jazyků založené na úkolech do individuálních online lekcí (akční výzkum)
Markéta Kršková -
Blended learning jako nástroj rozvoje digitálních kompetencí pedagogických pracovníků
Eva Mertová -
Blended learning ve vzdělávání manažerů
Pavel Duchek -
Role učitele v "Blended learning" s využitím e-learningu
Jan Kodydek -
Planning a Strategies-Based Course for an Adult Learner in One-to-One English Lessons
Kristýna Šulová -
The Mutual Influence of an Adult Learner and a Beginning Tutor in One-to-One Classes: a Case Study Based on Learning Style Preferences
Zuzana Habrovanská -
Adult learner motivation for studying English (case study)
Eva Lysoňková -
Case study: Motivation, evaluation preferences and personality of adult learners
Andrea Danišová