Bc. Dominik Mašek

Master's thesis

Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy

Marketing strategy of the company's entry into territorially new markets
Abstract:
Cílem diplomové práce je zpracování marketingové strategie pro vstup podniku MIBOSPORT na teritoriálně nový trh, tedy do České republiky. První část práce se zaobírá problematikou marketingové strategie v teoretické rovině. Druhá část je věnována analýzám vnitřního a vnějšího okolí podniku. Předmětem samotného návrhu řešení je pak zpracování marketingové strategie, prostřednictvím které bude firma …more
Abstract:
The aim of the Diploma Thesis is to create a Marketing Strategy for the entry of the Company MIBOSPORT into a Territorially New Market, ie the Czech Republic. The First Part deals with the Marketing Strategy in the Theoretical Level. The Second Part is devoted to the Internal and External Analysis of the Company. The suggestion of solution is dedicated to the creating a Marketing Strategy, through …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.