Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy – Bc. Dominik Mašek
Bc. Dominik Mašek
Master's thesis
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Marketing strategy of the company's entry into territorially new markets
Abstract:
Cílem diplomové práce je zpracování marketingové strategie pro vstup podniku MIBOSPORT na teritoriálně nový trh, tedy do České republiky. První část práce se zaobírá problematikou marketingové strategie v teoretické rovině. Druhá část je věnována analýzám vnitřního a vnějšího okolí podniku. Předmětem samotného návrhu řešení je pak zpracování marketingové strategie, prostřednictvím které bude firma …moreAbstract:
The aim of the Diploma Thesis is to create a Marketing Strategy for the entry of the Company MIBOSPORT into a Territorially New Market, ie the Czech Republic. The First Part deals with the Marketing Strategy in the Theoretical Level. The Second Part is devoted to the Internal and External Analysis of the Company. The suggestion of solution is dedicated to the creating a Marketing Strategy, through …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Master programme / field:
Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková