Inkluze žáků-cizinců v kontextu výuky elementárního čtení a psaní na 1. stupni ZŠ – Mgr. Jiří Pavlata
Mgr. Jiří Pavlata
Diplomová práce
Inkluze žáků-cizinců v kontextu výuky elementárního čtení a psaní na 1. stupni ZŠ
Inclusion of the foreign pupils in the context of elementary reading and writing teaching at primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou inkluze žáků-cizinců na 1. stupni základních škol v kontextu výuky elementárního čtení a psaní u žáků-cizinců. Cílem práce je zjistit, zda a za jakých podmínek lze začlenit žáky-cizince do běžných tříd, a s využitím kterých metod a forem výuky je učitelé učí číst a psát. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část obsahuje pojmy a odborná …víceAbstract:
This thesis deals with the inclusion of pupils-foreigners at elementary schools in the context of elementary reading and writing teaching for pupils-foreigners. The aim is to determine whether and under what conditions it is possible to integrate pupils-foreigners in mainstream classes, and which methods and forms of teaching use teachers for reading and writing teaching. The thesis is divided into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yw7d0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
Výuka elementárního čtení metodou Sfumato v expoziční fázi
Miroslava Pavlíčková -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Didaktické hry ve výuce elementárního čtení a psaní
Eva Procházková -
Výuka elementárního čtení a psaní (se zaměřením na genetickou metodu čtení s písmem Comenia Script)
Veronika Krausová -
Aplikace metody Sfumato při výuce elementárního čtení
Hana Suchá -
Didaktické pomůcky a hry ve výuce elementárního čtení genetickou metodou
Veronika Šicová