Tvořivost žáků některých alternativních typů škol a škol standardních – Mgr. Lucie Jírů
Mgr. Lucie Jírů
Diplomová práce
Tvořivost žáků některých alternativních typů škol a škol standardních
Creativity of Pupils of Some Types of Alternative Schools and Traditional Schools
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku figurální a verbální tvořivosti žáků některých typů alternativních škol a škol standardních. Výzkum byl realizován na vzorku 161 žáků 4. a 5. tříd ze škol waldorfských, Montessori a škol běžného typu. Figurální tvořivost jsme měřili Urbanovým figurálním testem tvořivého myšlení (TSD-Z),verbální tvořivost subtestem Věty z Analytické testu inteligence. Zjistili jsme …víceAbstract:
The study focuses on figural and verbal creativity of pupils of some types of alternative schools and traditional schools. The research was conducted on a sample of 161 pupils (4. and 5. class) of Waldorf, Montessori and traditional schools. Figural creativity was measured with the TSD-Z test, verbal creativity with the subtest Senteces from the AIT. We have found out that pupils of alternative schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n8icg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita použití preventivních programů proti šikaně na 2. stupni standardní a alternativní (daltonské) školy
Jana Svobodová -
Porovnání motivace k učení žáků na standardní základní škole, ScioŠkole a škole s daltonským vzdělávacím plánem
Kateřina Žahourková -
Komparace TVP (na pozadí RVP) mateřské školy běžného typu a waldorfské mateřské školy v oblasti rukodělné činnosti a umění.
Adéla SLACHOVÁ -
Důvody rodičů pro výběr alternativních škol před vzděláváním v základních školách běžného typu
Jan BURÝŠEK -
Sebehodnocení dětí na běžném typu střední školy a střední škole waldorfské - porovnání.
Tereza MACHOVÁ -
Komparace očekávání a důvodů rodičů pro výběr základní školy (běžného nebo alterantivního typu) pro jejich děti
Alice Křivdová -
Multikulturní výchova v předškolním vzdělávání waldorfského typu
Michaela ŠVECOVÁ -
Multikulturní výchova v předškolním vzdělávání waldorfského typu
Michaela ŠVECOVÁ