Marketingová komunikace týdeníku Respekt po roce 2007 – Bc. Ondřej Marek
Bc. Ondřej Marek
Diplomová práce
Marketingová komunikace týdeníku Respekt po roce 2007
Marketing Communications of Weekly News Magazine Respekt after 2007
Anotace:
Předmětem diplomové práce je marketingová komunikace týdeníku Respekt. V teoretické části jsem se zabýval teorií marketingu, marketingové komunikace a médií. V analytické části je popsán týdeník Respekt, jeho konkurence a také vývoj marketingové komunikace od založení Respektu do současnosti. Hlavní částí praktické části je popis a následná ana- lýza veškerých současných nástrojů marketingové komunikace …víceAbstract:
The subject of this thesis is a marketing communications of weekly magazine Respekt. In the theoretical part is focused on marketing theory, marketing communications and media. In the analytical part is described the weekly magazine Respekt, its competitors and the development of marketing communications since the Respekt foundation to the present. The main part of the practical part is the description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marek, Ondřej. Marketingová komunikace týdeníku Respekt po roce 2007. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
Josef Korotvička