Podnikova kultura-předpoklad úspěšné marketingové strategie – Ing. Jiří Doubrava
Ing. Jiří Doubrava
Master's thesis
Podnikova kultura-předpoklad úspěšné marketingové strategie
Corporate Culture - A Prerequisite for a Successful Marketing Strategy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou podnikové kultury v návaznosti na marketingovou strategii podniku. Práce je analyticko-popisného charakteru. Celá práce se skládá celkem ze tří částí. První je teoretická, druhá analyticko-popisná a třetí návrhová. V teoretické části jsou charakterizovány nejdůležitější pojmy, které napomohou čtenáři bližšího pochopení dané problematiky. Větší část teoretické části …moreAbstract:
This master’s dissertation is concerned about the analysis of corporate culture in relation to the company's marketing strategy. The character of the thesis is analytical-descriptive. The thesis consists of three parts. The first one is theoretical, the second one is analytical-descriptive and the third one is proposal. In the theoretical part are characterized the most important definitions which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/5976/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Jaroslav Holoubek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy
Ema Fránková -
Strategie založení tanečního souboru
Natálie Glembová -
Marketingová strategie společnosti TERCIE handicap s.r.o.
Dominika Marešová -
Marketingová strategie společného projektu Otáčivého hlediště a Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
Jana Špulková -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová -
Finanční analýza společností Autobaterie s.r.o. a AUTOBATERKY s.r.o
Zuzana Sobolová -
Finanční analýza podniků Alu spol. s r. o., Pik spol. s r, o, a Uni spol. s r. o. na bázi účetních výkazů
Michael Krampl -
Finanční analýza zemědělských podniků Agro Mšec s.r.o a CHMEL spol. s.r.o
Ondřej Poula