Projekt rozšíření aktivit daného podniku s vlivem na tržby podniku – Bc. Lada Konečná
Bc. Lada Konečná
Master's thesis
Projekt rozšíření aktivit daného podniku s vlivem na tržby podniku
The Project to Extend the Activities of the Selected Company with an Impact on Business Revenues
Abstract:
Cílem této práce je vypracování projektu rozšíření aktivit firmy Úklidové služby Křemének s.r.o. s vlivem na jeho tržby. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti služeb, jako je základní klasifikace služeb, marketingový mix a inovace ve službách. Zde jsou také zpracovány poznatky SWOT analýzy, které jsou dále využity v praktické části práce. Ta je zaměřena na zjištění současného stavu …moreAbstract:
The aim of this work is to elaborate a project to expand the activities of the cleaning company Křemének s.r.o. affecting its sales. In the theoretical part, the knowledge of services such as basic classification of services, marketing mix and innovation in services are processed. There is also SWOT analysis, which is used in the practical part of the thesis. It is focused on finding out the current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KONEČNÁ, Lada. \textit{Projekt rozšíření aktivit daného podniku s vlivem na tržby podniku}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/limkeb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Konečná, Lada. Projekt rozšíření aktivit daného podniku s vlivem na tržby podniku. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Marketingový mix vybrané prodejny
Horká Horká -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková