Project on Marketing Strategy of Nokia Company in India – Anusua SAHA
Anusua SAHA
Diplomová práce
Project on Marketing Strategy of Nokia Company in India
Project on Marketing Strategy of Nokia Company in India
Abstract:
The company I have chosen to analyze in my thesis is the Finnish mobile phone giant Nokia with respect to its competitors. The thesis will deal with what is the present mobile market in India and the prospect of growth for the mobile handset companies and the Indian Telecommunication industry. Then it will be followed by analyzing Nokia?s market position in India and globally with respect to its competitors …víceAbstract:
The company I have chosen to analyze in my thesis is the Finnish mobile phone giant Nokia with respect to its competitors. The thesis will deal with what is the present mobile market in India and the prospect of growth for the mobile handset companies and the Indian Telecommunication industry. Then it will be followed by analyzing Nokia?s market position in India and globally with respect to its competitors …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
19546
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SAHA, Anusua. Project on Marketing Strategy of Nokia Company in India. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
An Expansion Strategy for Hotel Quickly into the Indian Market: an Analysis of relevant Theoretical Frameworks and Practical Implications
Lea Kreutzmann -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Analýza ekonomického profilu a SWOT okresu Banská Bystrica
Danica Králiková -
A Financial Analysis of the Nokia Corporation
Tomáš Bárek