Bc. Tomáš Kratochvíl
Diplomová práce
Odbytová politika v podniku
Sales policy in the enterprise
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je analýza a zhodnocení nástrojů využívaných při realizaci odbytové funkce ve společnosti PREFA Brno, a.s. na základě jejich srovnání s teoretickými přístupy uvedenými v odborné literatuře. Úvodní část je věnována popisu metodologického aparátu situační analýzy a marketingového mixu. Praktická část obsahuje aplikaci popsaných metod ve vybraném podniku, s cílem vymezit …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis, entitled "Sales Policy of the Company", is to apply relevant analytical tools of company surroundings in order to sum up a sales situation of the concrete company. In the theoretical part of this thesis is defined the methodological apparatus of the situation analysis and marketing mix. The practical part is focused on the application of the described methods to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/abxfy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Odbytová politika podniku
Dana Dvořáčková -
Odbytová politika v podniku
Sergey Cheremukhin -
Odbytová politika v podniku
Ondřej Korbička -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová