Asistent pedagoga ve školní družině z pohledu vychovatele – Bc. Eva Garšicová
Bc. Eva Garšicová
Bachelor's thesis
Asistent pedagoga ve školní družině z pohledu vychovatele
The teaching asistent in the after school club from the perspective of educators
Abstract:
Bakalářská práce s názvem „Asistent pedagoga ve školní dužině z pohledu vychovatele“ má ve své praktické části za cíl zjistit, zda je vychovatelkám školních družin, jejichž oddělení navštěvuje žák se specifickými vzdělávacími potřebami, poskytnuta podpora asistenta pedagoga a jaké výhody či nevýhody spatřují v jeho přítomnosti ve svém oddělení. V teoretické části práce je popsána historie, funkce, …moreAbstract:
The aim of the practical part of the bachelor thesis titled „The Teaching Assistant in the After School Club Fom the Perspective of an Educator“ is to find out whether the educators in an after school club whose departments are visited by a pupil with specific educational needs are provided the support of a teaching assistant and if the educators regard the teaching assistant in their department as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ukwzj/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Petra Segeťová
- Reader: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GARŠICOVÁ, Eva. \textit{Asistent pedagoga ve školní družině z pohledu vychovatele} [online].
Brno, 2019 [cit. 2021-01-27]. Available from: <https://theses.cz/id/lisrmw/>.
Bachelor's thesis.
Masaryk University, Faculty of Education.
Thesis supervisor Mgr. Petra Segeťová.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Postoje žáků se speciálními vzdělávacímí potřebami k fobickým živočichům a jejich porovnání se žáky bez speciálních vzdělávacích potřeb
Martina Slepánková -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Keramika se žáky se speciálními potřebami
Eva Novobílská -
Specifika využívání metod aktivizující výuky při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Hana Holečková -
Specifika ve výuce žáků se specifickými vzdělávacími potřebami se zřetelem na využití digitálních technologií v základní škole
Lenka Gajzlerová -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Podpora integračního procesu pomocí projektového vyučování zaměřeného na seznámení žáků základní školy se speciálními potřebami dětí se zdravotním postižením
Petra Fráňová