Asistent pedagoga ve školní družině z pohledu vychovatele – Bc. Eva Garšicová
Bc. Eva Garšicová
Bachelor's thesis
Asistent pedagoga ve školní družině z pohledu vychovatele
The teaching asistent in the after school club from the perspective of educators
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem „Asistent pedagoga ve školní dužině z pohledu vychovatele“ má ve své praktické části za cíl zjistit, zda je vychovatelkám školních družin, jejichž oddělení navštěvuje žák se specifickými vzdělávacími potřebami, poskytnuta podpora asistenta pedagoga a jaké výhody či nevýhody spatřují v jeho přítomnosti ve svém oddělení. V teoretické části práce je popsána historie, funkce, …viacAbstract:
The aim of the practical part of the bachelor thesis titled „The Teaching Assistant in the After School Club Fom the Perspective of an Educator“ is to find out whether the educators in an after school club whose departments are visited by a pupil with specific educational needs are provided the support of a teaching assistant and if the educators regard the teaching assistant in their department as …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ukwzj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Petra Segeťová
- Oponent: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ