Ema Cepková
Bakalářská práce
Vizuální identita mesta Svätý Jur
Visual Identity for City Svätý Jur
Anotace:
Teoretická časť práce je zameraná na oboznámenie sa s firemnou identitou, jej históriou a významom v súčasnosti. Rozobratie jednotlivých zložiek firemnej identity so zameraním na ich význam. Ďalej je bližšie špecifikovaná vizuálna identita a jej typy s konkrétnymi príkladmi miest. Väčšia časť teoretickej práce je venovaná súčasnej vizuálnej identite miest v zahraničí a na Slovensku. Skúma kvalitu a …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis is focused on basics in corporate identity, its history and importance at present. Its aim is to break down individual components of corporate identity with focus on their meaning. Furthermore, visual identity and its types are specified on examples of cities around the world. Most of the theoretical work is devoted to the contemporary visual identity of cities abroad …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Cepková, Ema. Vizuální identita mesta Svätý Jur. Zlín, 2018. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Dynamická vizuální identita Light Art festivalu Trenčín
Diana Randjaková -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková -
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková -
Inovace výrobní linky pomocí PLC systému LOGO!
Michal Tuček -
Realizace úlohy regulace teploty pomocí PLC Siemens LOGO!
Vojtěch Brotánek