Ema Cepková
Bachelor's thesis
Vizuální identita mesta Svätý Jur
Visual Identity for City Svätý Jur
Abstract:
Teoretická časť práce je zameraná na oboznámenie sa s firemnou identitou, jej históriou a významom v súčasnosti. Rozobratie jednotlivých zložiek firemnej identity so zameraním na ich význam. Ďalej je bližšie špecifikovaná vizuálna identita a jej typy s konkrétnymi príkladmi miest. Väčšia časť teoretickej práce je venovaná súčasnej vizuálnej identite miest v zahraničí a na Slovensku. Skúma kvalitu a …moreAbstract:
The theoretical part of the thesis is focused on basics in corporate identity, its history and importance at present. Its aim is to break down individual components of corporate identity with focus on their meaning. Furthermore, visual identity and its types are specified on examples of cities around the world. Most of the theoretical work is devoted to the contemporary visual identity of cities abroad …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Cepková, Ema. Vizuální identita mesta Svätý Jur. Zlín, 2018. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Graphic Design
Theses on a related topic
-
Dynamická vizuální identita Light Art festivalu Trenčín
Diana Randjaková -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková -
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková -
Inovace výrobní linky pomocí PLC systému LOGO!
Michal Tuček -
Realizace úlohy regulace teploty pomocí PLC Siemens LOGO!
Vojtěch Brotánek