Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem – Natálie Jochimová
Natálie Jochimová
Diplomová práce
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem
Modern marketing communication tools and their use of a particular online store
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem se zaměřuje na moderní způsoby propagace na internetovém trhu s módou v České republice, konkrétně u největšího z těchto obchodů ZOOT.cz. Cílem práce je na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu zhodnotit využívání moderních nástrojů marketingové komunikace na příkladu …víceAbstract:
This Master´s thesis entitled Modern marketing communication tools and their use of a particular online store dedicated to modern methods of promotion on the Internet market of fashion in the Czech Republic, namely the largest of these deals ZOOT.cz. The aim of the work is based on quantitative and qualitative research to evaluate the use of modern tools of marketing communication in the example mentioned …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53173
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Dorota Kajfoszová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53173
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Nicole Petružálková