Společenská odpovědnost firem a sociální marketing – Bc. Michaela Křehlíková
Bc. Michaela Křehlíková
Master's thesis
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Corporate social responsibility and social marketing
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o společenské odpovědnosti firmy Oriflame a sociálním marketingu. Cílem práce je analyzovat, jak společnost Oriflame přistupuje k problematice Společenské odpovědnosti firem na nadnárodní úrovni i v České republice a navrhnout doporučení, pro lepší využívání konceptu společenské odpovědnosti a sociálního marketingu v této společnosti. Teoretická část práce pojednává o problematice …viacAbstract:
The Diploma thesis examines Corporate Social Responsibility (CSR) and social marketing. The purpose of this study is to analyze the aproach to CSR by the company Oriflame, both on the global level as well as the local level in the Czech Republic, and then to recommend a better use of a CSR draft and social marketing for this company. The theoretical part refers to the CSR issue, the CSR approach in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uhzf7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedúci: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić