Montessori pedagogika a třístupňová výuka v mateřské škole – Šárka ALBERTOVÁ
Šárka ALBERTOVÁ
Bakalářská práce
Montessori pedagogika a třístupňová výuka v mateřské škole
Montessori pedagogy and the three period lesson in education in pre-school
Anotace:
Bakalářská práce Montessori pedagogika a třístupňová výuka v mateřské škole má dvě části. Teoretická část nejprve seznamuje s životem a prací M. Montessori, dále se snaží nastínit základní principy Montessori pedagogiky jako jsou senzitivní období, polarizace pozornosti či absorbující mysl. Nakonec se zabývá třístupňovou výukou, jejími principy a použitím v praxi. V praktické části ověřuji dodržování …víceAbstract:
The bachelor thesis which is called Montessori pedagogy and three period lesson in education in preschool is divided into two parts. The theoretical part introduces Maria Montessori, her life and work. Further it tries to outline the basic principles of Montessori pedagogy, e. g. sensitive periods, concentration or absorbent mind. In the end it explains the principles and practical use of three period …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ALBERTOVÁ, Šárka. Montessori pedagogika a třístupňová výuka v mateřské škole. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Pozornost a její vliv na učení
Markéta NIKLOVÁ -
Role učitelky v Montessori škole
Kateřina Češková -
Specifika role učitele v Montessori pedagogice v primárním vzdělávání
Michaela ADAMČÍKOVÁ -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek -
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Tomáš HLADÍK -
První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku
Anna-Kateřina KLAISNEROVÁ -
Autorita učitele z pohledu studenta a učitele
David Bellizzi